• وبلاگ : جلسه اباصالح المهدي شهرضا
  • يادداشت : سخنراني:استاد سيد داوود موسوي
  • نظرات : 4 خصوصي ، 37 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + ناشناس 
    از تمام شهرضايي هاي خواهشمندم حيران دين خدا رفتن و ازدواج ديگران و ... نباشند حيران جواناني باشند که توپارتي ها مست بيرون مي آيند و تو باغ هاي اطراف شهرضا را به گند و فساد کشيدند و علما شهرضا خاموش در گوشه خانه نشسته اند باشند. برويد و خيابان هاي اصلي شهر را ببنيد چند تا مسلمان با حجاب مي بينيد؟ چند تا جوان درست و حسابي م بينيد که براتان دين حيرت انگيز شده.برويد نگران حوزه علميه اي باشيد که وقتي از آنها خواستيم تا اگر با فساد مبارزه نمي کنيد حداقل دين داري را ترويج دهيد و به ما جواب دادند که دين هر کس به خودش ربط دارد. و فساد هر کسي به خودش پس امربه معروف و نهي از منکرتان چه شد؟فقط اباضالحي ها در اين شهر اضافه بپوند؟ فقط اونها مرتد بودند ؟ فساد خيابان ها و جامعه حيران کننده نيست؟بي توجهي علما نگران کننده نيست؟ بي حجابي ها نگران کننده نيست؟ ولي واي بر شما که عزادراي و نقاب زدن و مسجد رفتن يک مشت جوان که هيچ کاري با شما و شهرتان نداشتند برايتان نگران کننده شده بود؟ حالا آرام شديد؟ ولي بدانيد بذري که به بهانه نابودي در خاک کاشتيد روزي جوانه خواهد زد.
    + خانم م 
    برادر محترم کوروش بهرامي اولا ازدواج ايشان نه به شما و نه به هيچ فرد ديگري مربوط نيست.مگر ايشان در مورد کدام مسئله در مورد شهرضا دخالت کردند که يه مشت شهرضايي فضول تو کارشان دخالت مي کنيد. دوما هيچ انساني جز معصومين به اذن حق قرار نيست معجزه بياورند و کسي مثل شما را راضي و دين دار کنند. سوما به شما ربطي نداره که چرا جوانان به سمت ايشان رفتند لا اکراه في الدين اگر راست ميگوييد به دين خودتان بپردازيد نه عيب جويي ديگران. مگر به حال علماي شهر فرقي مي کند که جوانان چه کنند؟ يا چقدر جوان دور خودشان باشند؟مگر اين که علماي ديگر احساس حسادت کنند.از مسئول اين وبلاگ خواهشمندم همان طوري که حرف هاي اين اقا را در اينجا درج کردند حرف هاي ما را هم درج کنند.

    + کورش بهرامي 
    اگه واقعا يکي از شاگرداش که از لحاظ روحي پيشرفت کرده. و حداقل يک موت اختياري يا طي الارض و الهوا که در ابتداي راه به رهرو ميدن بياد نشون من بده داود و شاگرداش رو قبول دارم.(بالاخره داود و شاگرداش بايد برا اثبات حقانيتشون معجزه و کرامت و دليل بيارن و من به کوچک و ريزترين دليل که موت اختياري يا طي الارض هم که ارايه بدن اکتفا ميکنم و نيازي به معجزه هم نميبينم). تا هر موقع که خودشون دوست داشته باشن من صبر ميکنم. منتها مرد بشن و بيان حقانيتشون اثبات کنن. اگه راست ميگن
    + کورش بهرامي 
    با سلام به خدمت همه راهروان راه عشق الهي.
    هنوز بعد از سالها در حيرانم که شهري همچون شهرضا که علماي درست و حسابي اي چون قدرت الله نجفي، مجتبي ملکيان، سيد مهدي امام، غدير علي مميز، مرتضي عظيمي، عبدالرحيم ملکيان و... داشته و دارد چگونه عده اي از جوانان زن و مرد فريب گفته هاي اين داود موسوي رو خوردن و هنوز دارن راه اين منحرف را ادامه ميدن و از وي تعريف و تمجيد ميکنن. نميدونم اين موسوي ساده لوح بوده که داشته از يک عده خاصي(دشمن) کد ميگرفته تا شهرضا رو از لحاظ اعتقادي به گند بکشه يا داستان ديگري در کار بوده(مثلا خوشش ميومده دور و برش شلوغ باشه). وقتي جريان ازدواجش با اون دختر شهيد(زينب) که خوشگل بوده و جاي پدر اون دختر به حساب ميومده ولي با رد همه خواستگارها به دستور موسوي، آخرش موسوي اون رو برا خودش گرفت، رو شنيدم ديدم چه آدم هوس بازيم بوده. هيچ کدام از اوليا الله رباني يک اينطور دفتر دستکي راه نينداخته بودن و تو فکرشم نبودن که اين آقا از اينکارا انجام داد. صد افسوس که يک عده خل و چل فقط حرفاي مزخرفش رو شنيدن، ولي به گند کارياش توجه نکردن که چه فردفاسد و منحرفي بوده.
    + فاطمه 
    سلام
    چطور ميتونم مجموعه سخنراني هاي استاد رو تهيه کنم؟
    + ......... 

    خموشيد خموشيد خموشانه بنوشيد

    بپوشيد بپوشيد شما گنج نهانيد

    چو عقليد و چو عقليد هزاران و يکي چيز

    پراکنده به هر خانه چو خورشيد روانيد
    + روچي 

    آي مردم .............
    آي مردم...............
    اين نيز بگذرد.

    قايقي خواهم ساخت خواهم انداخت به آب دور خواهم شدازين خاک غريب که در آن
    کس به کسي نيست.
    دين جز هوسي نيست

    + دوست غريب 

    روزگار غريبي است همه فراموشکار شدن

    حق نگهدارتان

    + دوسhttp://www.rasekhoonت غريب 

    + دوست غريب 
    + غريب 
    صبر کن اي سهراب!گفته بودي قايقي خواهم ساخت دور خواهم شد از اين خاک غريب!
    قايقت جا دارد من هم از همهمه اهل زمين بيزارم.
    + دلشکسته 
    سرمايه عمر آدمي يک نفس است
    آن يک نفس از براي يک هم نفس است
    گرهم نفسي با نفسي بنشيند
    مجموع حيات عمر آن هم نفس است
    اوفتاد.....بگو خوب
    + متحير 
    سلام. ضمن تشکر فراوان از شما اباصالحيان واقعي. يک سئوالي از شما دارم و آن اينکه جريان اين باند گله دون در همچين جلسه چيست؟ آيا محافظان آقاي موسوي بودند؟
    + خر نفهم 
    سلام. براي شادي روح دوستمان فرهاد نيکنام فاتحه مع الصلوات.
    + ع.ا 

    با عرض سلام و ادب.

    درگذشت دوست عزيزمان فرهاد نيکنام را به اباصالحيان و استاد شان تسليت ميگويم.براي شادي روح آن عزيز قرائت فاتحه و قران فراموش نشود.

    التماس دعا از همه اباصالحيان

     <      1   2   3      >